Reklamacje
Ogólne warunki
- Reklamację może złożyć każdy Klient, który zrealizował zamówienie w serwisie www.drukomania.pl.
- Należy dokładnie wypełnić formularz reklamacyjny (kliknij i pobierz) oraz przesłać go jedną z poniższych opcji:
- mailem na adres: reklamacje@drukomania.pl
- faksem na numer 58 304 18 28
- listownie na adres: Drukomania.pl, ul. Poniatowskiego 9, 80-156 Gdańsk
- osobiście (adres jak powyżej) - Wszelkie inne uwagi dotyczące reklamowanego zamówienia można przesyłać na adres: reklamacje@drukomania.pl
- Reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.
- Reklamacja zgłoszona przez klienta i spełniająca powyższe warunki będzie rozpatrywana indywidualnie.
Terminy składania i rozpatrywania reklamacji
- Reklamacje można złożyć do 7 dni roboczych od momentu dostawy. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana.
- Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są w dni robocze w godzinach 8.00 -16.00.
- Reklamacje bez względu na rodzaj zgłoszenia będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia.
- Reklamacje zgłoszone w dni wolne od pracy będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych licząc od kolejnego dnia roboczego
Reklamacji uszkodzonej przesyłki kurierskiej
- Uszkodzenia lub częściową utrate towaru należy odnotować na dokumencie przewozowym natychmiast po otrzymaniu towaru oraz sporządzić protokół szkodowy w obecności kuriera.
- Zgłoszenia reklamacyjne należy zgłaszać pisemnie w ciągu 7 dni roboczych od dnia przyjęcia przesyłki.
- W przypadku uszkodzenia przesyłki, odbiorca zobowiązany jest do jej pozostawienia do dyspozycji Drukomani.pl do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego.
- Reklamacja wniesiona po upływie 7 dni roboczych od daty przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń, powoduje wygaśnięcie roszczeń.
Opóźnienie doręczenie zamówienia przez firmę kurierską
- W chwili dostawy zamówienia oraz w obecności kuriera, odbiorca musi zaznaczyć na liście przewozowym datę oraz godzinę doręczenia przesyłki wraz z podaniem przyczyny opóźnienia (podana przez przedstawiciela firmy kurierskiej).
- W razie udokumentowanej odmowy przyjęcia przesyłki przez odbiorcę, przesyłka jest zwracana do Drukomani.pl na koszt odbiorcy. Wysyłka ponawiana jest po uiszczeniu opłaty (17zł netto za każdą paczkę do 30kg).
- Przesyłkę, która nie nadeszła do miejsca przeznaczenia wskazanego w liście przewozowym w ciągu 30 dni od upływu przewidywanego terminu wykonania usługi, uważa się za utraconą.
- Reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy o świadczenie usług przewozowych i usług dodatkowych może składać do firm kurierskich wyłącznie Drukomania.pl. Reklamacje należy składać na piśmie w terminie 7 dni.
Reklamacje nie spełniające powyższych kryteriów nie będą rozpatrywane.